Uw binnendienst zal meer moeten verkopen
Klanten en leveranciers komen minder rechtstreeks met u in contact door de automatisering van processen. U hebt er alle belang bij om uw binnendienstmedewerkers zoveel mogelijk commerciële feeling bij te brengen. Zij komen nog wèl in direct contact met uw klanten, vaak naar aanleiding van een probleem. Zorg ervoor dat zij de klant echt heel klantvriendelijk kunnen voorthelpen, dat ze voldoende informatie verzamelen in uw klantopvolgsysteem (CRM) en laat hen luisteren naar klanten. Want luisteren naar problemen en daar creatieve oplossingen uit afleiden, dat is nog altijd iets waar mensen een meerwaarde vormen op een computer.
Zorg dat uw binnendienstmedewerkers een link vormen met uw klanten. Laat hen deze Cevora-opleidingen volgen.

Klantgericht denken en doen
Tijdens deze opleiding krijgen uw medewerkers inzicht in hun eigen klantgerichte houding en leren ze om professioneler om te gaan met klanten.Ze leren zich in te leven in de situatie van de klant waardoor zij het vertrouwen van de klant wint. Kortom, na deze opleiding maken uw medewerkers een professionele en betrouwbare indruk.
Bekijk hier de opleiding en schrijf inLeren verkopen als u in contact komt met een klant
Uw medewerkers leren de waarde kennen van optimaal klantencontact. Ze ontdekken hoe een verkoopproces is opgebouwd en wanneer zij een belangrijke meerwaarde kunnen bieden. Tijdens de opleiding leren ze de klantvraag verkennen en deze omzetten in een aanbod dat uw klant kan overtuigen. Na de opleiding keren zij terug met efficiënte tools en zij zullen uw met meer zelfvertrouwen benaderen. Ze krijgen ook suggesties mee van punten waaraan u samen met hen verder kunt werken.
Bekijk hier de opleiding en schrijf in