Uw binnendienst zal meer problemen moeten oplossen

Natuurlijk moeten uw medewerkers leren om met de specifieke software van e-commerce te werken. Belangrijkere verandering is dat zij zich nu vooral moeten bezighouden met situaties waar de klant problemen heeft en met situaties waarvoor geen standaardoplossingen bestaan.

Dat betekent dat zij heel stressbestendig moeten zijn. Bovendien moeten zij leren om uit de problemen die zij tegenkomen en suggesties doen voor verbeteringen.

Laat hen een van volgende opleidingen volgen.

 

Toon beschikbare opleidingen Sluit

Stresserende situaties door een andere bril bekijken

Deelnemers leren voor zichzelf inzien wat stress is, welke situaties stress bezorgen en wat stress met hen doet. Ze leren stresserende situaties vanuit een andere bril te bekijken. Bovendien leren ze denken in termen van kansen, eerder dan in termen van beperkingen.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in

Leren omgaan met moeilijke klanten

Klanten die een probleem hebben, zijn meestal niet de gemakkelijkste. In deze opleiding leren uw medewerkers om uw klanten anders te bekijken. Zij zullen ervaren hoe leuk het kan zijn om klanten met problemen te kunnen voorthelpen.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in

Leren ontspannen

Op stresserende situaties hebt u geen invloed. U hebt wel een invloed op hoe uzelf ermee omgaat. Leer uw werknemers om hun  fysieke en mentale weerbaarheid te verhogen.

U zult merken dat uw medewerkers veerkrachtiger staan tegenover moeilijke situaties op het werk.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in

Creatief problemen leren oplossen

Uw collega’s leren om snel problemen te analyseren, alternatieven af te wegen en het beste idee om te zetten in actie.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in
Sluit

Vragen of suggesties over dit onderwerp?

Hou me op de hoogte

Blijf op de hoogte van nieuwe artikels en informatie.
De website wordt regelmatig geupdatet met info rond de bestaande trends.

Volg ons

Contacteer ons

Cevora vzw
Eugene Plaskylaan 144
1030 Brussel

078 / 15 36 02
salestrends@cevora.be