Iedereen doordrongen van klanttevredenheid

Wat is een kwaliteitsvolle dienst? Dat bepalen uw klanten voor een belangrijk deel. Het is van essentieel belang dat al uw medewerkers ervan overtuigd zijn dat uw klanten hun bestaansreden zijn. De producten die u aanbiedt, de manier waarop die geleverd worden, de snelheid waarmee u reageert, de manier waarop u communiceert. Om dat te bepalen, wilt u weten wat uw klanten wensen. U wilt dat al uw medewerkers doordrongen zijn van klantgerichtheid.

Bekijk deze Cevora-opleidingen

Toon beschikbare opleidingen Sluit

Klantgericht denken en handelen

Tijdens deze opleiding krijgen uw medewerkers inzicht in hun eigen klantgerichte houding. Bovendien verwerven ze vaardigheden om professioneler om te gaan met klanten. Ze leren om zich in te leven in de situatie van de klant waardoor zij diens vertrouwen winnen. Kortom, na deze opleiding maken uw medewerkers een professionele en betrouwbare indruk.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in

Klantgericht denken en handelen - bedrijfstheater

Theater als opleiding? Ja hoor! Professionele acteurs brengen tips en best practices voor uw ogen tot leven.  Ideaal voor een slim personeelsfeest of een plezierige opleidingsnamiddag. Probeer het eens!

Tijdens deze voorstelling worden uw collega’s ondergedompeld in concrete en herkenbare situaties. Ze geraken overtuigd van het belang van klanttevredenheid, ze leren de basisprincipes kennen. Interessant is dat ze onmiddellijk voelen waar zij al sterk zijn en waar zij nog leerpunten hebben.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in
Sluit

Vragen of suggesties over dit onderwerp?

Hou me op de hoogte

Blijf op de hoogte van nieuwe artikels en informatie.
De website wordt regelmatig geupdatet met info rond de bestaande trends.

Volg ons

Contacteer ons

Cevora vzw
Eugene Plaskylaan 144
1030 Brussel

078 / 15 36 02
salestrends@cevora.be