Iedereen doordrongen van klanttevredenheid
Wat is een kwaliteitsvolle dienst? Dat bepalen uw klanten voor een belangrijk deel. Het is van essentieel belang dat al uw medewerkers ervan overtuigd zijn dat uw klanten hun bestaansreden zijn. De producten die u aanbiedt, de manier waarop die geleverd worden, de snelheid waarmee u reageert, de manier waarop u communiceert. Om dat te bepalen, wilt u weten wat uw klanten wensen. U wilt dat al uw medewerkers doordrongen zijn van klantgerichtheid.
Bekijk deze Cevora-opleidingen

Klantgericht denken en handelen
Tijdens deze opleiding krijgen uw medewerkers inzicht in hun eigen klantgerichte houding. Bovendien verwerven ze vaardigheden om professioneler om te gaan met klanten. Ze leren om zich in te leven in de situatie van de klant waardoor zij diens vertrouwen winnen. Kortom, na deze opleiding maken uw medewerkers een professionele en betrouwbare indruk.
Bekijk hier de opleiding en schrijf inKlantgericht denken en handelen - bedrijfstheater
Theater als opleiding? Ja hoor! Professionele acteurs brengen tips en best practices voor uw ogen tot leven. Ideaal voor een slim personeelsfeest of een plezierige opleidingsnamiddag. Probeer het eens!
Tijdens deze voorstelling worden uw collega’s ondergedompeld in concrete en herkenbare situaties. Ze geraken overtuigd van het belang van klanttevredenheid, ze leren de basisprincipes kennen. Interessant is dat ze onmiddellijk voelen waar zij al sterk zijn en waar zij nog leerpunten hebben.
Bekijk hier de opleiding en schrijf in