Een goede registratie van klantencontacten

Om klanten optimaal van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk om altijd de informatie van klanten ter beschikking te hebben. Bovendien krijgt u, als u alle informatie van alle klanten bijhoudt, een goed zicht op trends. U krijgt voeling met verschuivingen in wensen van klanten of klantengroepen. Op termijn gaat u zelfs voorspellingen kunnen maken.

Al die informatie kunt u verzamelen in een Customer Relationship Managementsysteem (CRM-systeem). Natuurlijk staat of valt de kracht van dit systeem met de mate waarin uw verkopers en andere medewerkers hun contacten met klanten registreren.

Overweegt u om een CRM-systeem te gaan gebruiken? Bekijk deze opleiding.

Toon beschikbare opleidingen Sluit

Kies en optimaliseer een CRM-systeem

Bekijk samen met een specialist welke noden u hebt op het vlak van klantenbeheer en welke oplossing het best past voor uw bedrijf.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in
Sluit

Vragen of suggesties over dit onderwerp?

Hou me op de hoogte

Blijf op de hoogte van nieuwe artikels en informatie.
De website wordt regelmatig geupdatet met info rond de bestaande trends.

Volg ons

Contacteer ons

Cevora vzw
Eugene Plaskylaan 144
1030 Brussel

078 / 15 36 02
salestrends@cevora.be