Zorg voor een sterke binnendienst
Steeds meer administratieve taken worden overgenomen door het online systeem. U hebt er alle belang bij om de momenten dat u nog persoonlijk contact hebt met uw klanten, echt optimaal te gebruiken. Uw binnendienstmedewerkers spelen daarin een belangrijke rol. Zij kunnen bij contacten met klanten aan up- of cross selling doen.
Zorg ervoor dat uw binnendienst medewerkers een commerciële feeling hebben. Schrijf hen in voor deze Cevora-opleidingen.

Klantgericht denken en handelen
Tijdens deze opleiding krijgen uw medewerkers inzicht in hun eigen klantgerichte houding. Bovendien verwerven ze vaardigheden om professioneler om te gaan met klanten. Ze leren om zich in te leven in de situatie van de klant waardoor zij gemakkelijk zijn vertrouwen winnen. Kortom, na deze opleiding maken uw medewerkers een professionele en betrouwbare indruk.
Bekijk hier de opleiding en schrijf inLeren verkopen als u in contact komt met een klant
U medewerkers leren de waarde kennen van optimaal klantencontact. Ze ontdekken hoe een verkoopproces is opgebouwd en wanneer zij een belangrijke meerwaarde kunnen bieden. Tijdens de opleiding leren ze een klantvraag verkennen. Ze leren ook technieken om deze te vertalen naar een aanbod dat de klant kan overtuigen. Tijdens de opleiding krijgen ze een aantal efficiënte tools mee. U zult ook merken dat ze de klanten gemakkelijker (proactief) benaderen en vooral met meer zelfvertrouwen.
Bekijk hier de opleiding en schrijf in