Zorg voor een sterke binnendienst

Steeds meer administratieve taken worden overgenomen door het online systeem. U hebt er alle belang bij om de momenten dat u nog persoonlijk contact hebt met uw klanten, echt optimaal te gebruiken. Uw binnendienstmedewerkers spelen daarin een belangrijke rol. Zij kunnen bij contacten met klanten aan up- of cross selling doen.

Zorg ervoor dat uw binnendienst medewerkers een commerciële feeling hebben. Schrijf hen in voor deze Cevora-opleidingen.

Toon beschikbare opleidingen Sluit

Klantgericht denken en handelen

Tijdens deze opleiding krijgen uw medewerkers inzicht in hun eigen klantgerichte houding. Bovendien verwerven ze vaardigheden om professioneler om te gaan met klanten. Ze leren om zich in te leven in de situatie van de klant waardoor zij gemakkelijk zijn vertrouwen winnen. Kortom, na deze opleiding maken uw medewerkers een professionele en betrouwbare indruk.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in

Leren verkopen als u in contact komt met een klant

U medewerkers leren de waarde kennen van optimaal klantencontact. Ze ontdekken hoe een verkoopproces is opgebouwd en wanneer zij een belangrijke meerwaarde kunnen bieden. Tijdens de opleiding leren ze een klantvraag verkennen. Ze leren ook technieken om deze te vertalen naar een aanbod dat de klant kan overtuigen. Tijdens de opleiding krijgen ze een aantal efficiënte tools mee. U zult ook merken dat ze de klanten gemakkelijker (proactief) benaderen en vooral met meer zelfvertrouwen.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in
Sluit

Vragen of suggesties over dit onderwerp?

Hou me op de hoogte

Blijf op de hoogte van nieuwe artikels en informatie.
De website wordt regelmatig geupdatet met info rond de bestaande trends.

Volg ons

Contacteer ons

Cevora vzw
Eugene Plaskylaan 144
1030 Brussel

078 / 15 36 02
salestrends@cevora.be