Blijf inzetten op persoonlijk contact

Hoewel uw klanten heel wat informatie online kunnen vinden is het, zeker in het B2B gebeuren, belangrijk om langdurige relaties op te bouwen. Als u regelmatig effectief samenzit met uw klanten, blijft u voeling houden met hun noden en kunt u samen nadenken over oplossingen. U hebt er nog steeds alle belang bij dat uw verkopers de verkoopstechnieken heel goed beheersen.

Bekijk het uitgebreide aanbod. U vindt er een opleiding voor elk van uw verkopers, ervaren of minder ervaren.

Toon beschikbare opleidingen Sluit

Leren verkopen in een multichannel context

Uw verkopers moeten leren om een sterk adviserende rol op te nemen in aanvulling op de informatie die klanten vaak al online vinden. Dat vergt een andere benadering. In deze opleiding leren uw medewerkers een adviserende rol op te nemen. Ze gaan ook het belang ervaren van goede klantencontacten onderhouden, van telefonische opvolggesprekken en van prospectie.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in

Klantgerichtheid voor iedereen in uw bedrijf

Heeft uw bedrijf meer dan 35 medewerkers en wenst u hen op een ludieke manier iets bij te leren? Dan is deze opleiding zeker iets voor u.

Acteurs doen het werk. Zij dompelen u onder in concrete en herkenbare situaties die u duidelijk maken dat ook u nog kan bijleren. Herken uw eigen leerpunten en ontdek het belang van klantgerichtheid.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in

Leer een positieve eerste indruk na te laten

Omdat de eerste indruk zo belangrijk is, laat uw medewerkers deze online-opleiding volgen.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in

Tips voor verkopers

Zijn uw verkopers op de goede weg? Ze ontdekken in eenvoudige vragen of hun kennis accuraat is.

Bovendien krijgen ze 5 weken achter elkaar tips om professioneel een verkoopsproces af te handelen.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in

Ervaren verkopers? Opleiding verbindend verkopen

Tijdens deze opleiding leren uw meer ervaren verkopers gloednieuwe visies over verkopen kennen. Ze leren hoe ze deze visies kunnen inbouwen in hun eigen verkoopstijl. Het resultaat is dat zij vanaf nu sterkere gesprekken voeren met uw klanten. Zij zullen werk maken van vertrouwen en langdurige samenwerkingsakkoorden. Aan het einde van deze 2-daagse opleiding maken zij een scan van hun eigen vaardigheden. Dit document is voor hen en voor uw organisatie het ideale concrete hulpmiddel om hun groeipad verder uit te stippelen.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in

Leer prospecteren

Nieuwe klanten werven zonder een persoonlijk contact is moeilijk, vooral in B2B. Uw verkopers vormen nog een échte meerwaarde op uw website om netwerken uit te bouwen, nieuwe doelgroepen en noden te detecteren, potentiële klanten echt aan te spreken op het antwoord dat uw bedrijf kan formuleren op hun specifieke noden.

Laat uw verkopers deze opleiding volgen en maak hen klaar om uw markt uit te breiden.

Bekijk hier de opleiding en schrijf in
Sluit

Vragen of suggesties over dit onderwerp?

Hou me op de hoogte

Blijf op de hoogte van nieuwe artikels en informatie.
De website wordt regelmatig geupdatet met info rond de bestaande trends.

Volg ons

Contacteer ons

Cevora vzw
Eugene Plaskylaan 144
1030 Brussel

078 / 15 36 02
salestrends@cevora.be