Actief op zoek gaan naar informatie bij de klant
Uw verkopers staan dagelijks in contact met de klanten, zij weten dus heel goed waarmee uw bedrijf de klanten van dienst kan zijn. Stimuleer uw verkopers om op de hoogte te blijven van de noden van de klant en de mogelijkheden die de markt biedt om daarop in te spelen. Zoek ook naar creatief en innovatief talent bij uw verkopers.
Bekijk of deze opleidingen u daarbij kunnen helpen:

Netwerken leren uitbouwen
In deze opleiding zoeken uw verkopers het antwoord op vragen zoals: “Hoe valabel is mijn huidige netwerk en wie ontbreekt er?”, “Wat zijn mijn drempels tijdens het netwerken en hoe kunnen deze me niet tegenhouden om mijn netwerk uit te bouwen?”, “ Hoe vind ik evenwicht tussen wat ik kan vragen aan mijn netwerk en wat moet ik geven?” of “Hoe kan ik mijn netwerk maximaal inzetten zonder het te verbranden?”
Bekijk hier de opleiding en schrijf inSociale media leren gebruiken om te netwerken
Sociale media bieden heel wat mogelijkheden om netwerken uit te bouwen en te onderhouden. Leer in workshops de mogelijkheden kennen van:
of leer het via e-learning
Bekijk hier de opleiding en schrijf inLeren over klanten door gedrag op website te analyseren
In deze opleiding leren uw medewerkers werken met Google Analytics om de activiteiten op uw website te meten en analyseren. De ervaren docent reikt hen ook een raamwerk aan om te weten wat ze precies moeten bekijken en welke conclusies ze kunnen trekken uit trends die ze zien.
Bekijk hier de opleiding en schrijf inTrends leren herkennen en ze ombuigen
Sneller en orgineler uit de hoek komen dan uw concurrenten? Het kan. Leer uw medewerkers om opportuniteiten in een vroeg stadium te zien en er iets mee te doen. In deze opleiding leren ze via eenvoudige marketingtechnieken trends en evoluties volgen en analyseren. Ze leren opportuniteiten ontdekken en de vertaalslag te maken naar nieuwe producten en diensten.
Bekijk hier de opleiding en schrijf in